Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
شرایط دریافت هدیه نوروزی متمم: دوره صوتی آموزش هدف‌گذاری (کلیک کنید)


افزایش عزت نفس – مجموعه فایل های صوتی تحت عنوان مسیر اصلی


فایل های صوتی آموزشی عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس

آنچه در اینجا می‌بینید مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی تحت عنوان مسیر اصلی است که در آن محمدرضا شعبانعلی به گزارشی از مطالعات خود در مورد عزت نفس و راهکارهای افزایش عزت نفس می‌پردازد.

این فایل‌ها قبلاً از طریق سایت تراست زون عرضه می‌شده و هم اکنون از طریق لینک‌های زیر قابل دانلود است:

لینک دانلود قسمت اول فایل صوتی آموزشی عزت نفس

لینک دانلود قسمت دوم فایل صوتی آموزشی عزت نفس

لینک دانلود قسمت سوم فایل صوتی آموزشی عزت نفس

برخی از مطالب مطرح شده در این فایل‌های صوتی به شرح زیر هستند:

  • تعریف عزت نفس
  • چرا عزت نفس در بسیاری از ما کم است؟
  • تفاوت عزت نفس و اعتماد به نفس چیست؟
  • چه تمرین هایی برای افزایش عزت نفس مفید است؟
  • چرا برخی از سبک های زندگی و بخشی از آموزش‌های مدیریتی و مهارتی و ارتباطی، موفقیت را به قیمت کاهش عزت نفس به ما هدیه می‌دهند؟
      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    رامین حیدرزاده اذر ، صدیقه خادمیان ، حسین ، فاطمه غلامی ، نازنین ستوده

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری کارگاه آموزشی عزت نفس به شما پیشنهاد می‌کند:

سری مطالب حوزه کارگاه آموزشی عزت نفس
 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۲۶۰ نظر برای افزایش عزت نفس – مجموعه فایل های صوتی تحت عنوان مسیر اصلی

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : زینب جمالی راد

    سلام

    بسیار ممنونم از این فایل مفید و پر محتوا.

    راستش فکر میکنم که عدم عزت نفس شاید بزرگترین و رایج ترین بیماری عصر ما شده . و قطعا برای هر کس دلایل متفاوتی اما مشترک بین اکثر ادمها وجود داره.

    حدود دو سال پیش با یک روش درمانی آشنا شدم بنام "تکنیک رهایی ذهن" یا اصطلاحا "EFT" و یک کتاب توی این زمینه مطالعه کردم. در واقع آشنایی من با این روش از طریق همین کتاب بود.

    این روش درمانی  با ضربه زدن به چند نقطه از جاهای مختلف بدن انجام میشه و بعد از مدت خیلی کمی مثلا چند روز یا حتی چند ساعت احتمالا نتایج مثبتی ، ایجاد می کنه .

    آنچیزی که در این بحث مهمه اینه که چگونه ممکن است که با زدن چند ضربه و بیان مشکل یا بیماری ، شخص حالش خوب بشه و شاید بطور کل آن بیماری یا مشکل برای همیشه از بین بره!!!!!

    واقعیت این است که ما تمام خاطرات بد و خوب مان را در قسمتی از مغز بنام "آمیگدال " یا بادام مغز ذخیره می کنیم. و این خاطرات بد اغلب به ما این پیام را می دهند که " من آدم خوبی نیستم" یا " من به درد بخور نیستم " و از این قبیل پیامها و همین پیامها منجر به بیماری در ما شده و ما اکثرا علت آن را نمی دانیم چیست.

    جالب اینه که وقتی داشتم این کتاب را مطالعه می کردم برایم عجیب و غیر منطقی بنظر آمد ، که چه معنی میده من این جمله رو بیان کنم و بعد بیماری من خوب بشه !!!!؟؟؟؟؟ چون جملاتی که در حین ضربه زدن بیان میکنیم به این شکل هستش: " با وجود اینکه من سرم درد میکند و یا مثلا پایم درد میکند ولی خودم را دوست دارم و به خودم احترام میگذارم" یا " با وجود اینکه ..............خودم را کاملا میپذیرم و به خودم احترام میگذارم " خلاصه چون نتونستم ارتباط منطقی بین بیان جملات و این ضربه زدنها پیدا کنم ، رهاش کردم و گذشت تا اینکه این فایل صوتی جناب شعبانعلی رو گوش کردم و متوجه شدم که عزت نفس چیست و عدم عزت نفس چه بلایی سرما می آورد و تازه میفهمم که دلیل بسیاری از بیماریهای جسمی ما نداشتن عزت نفس هستش و ما از آن بی خبریم . ولی وقتی بنشینیم و ریشه یابی کنیم میفهمیم که دقیقا ریشه مشکلمون بر می گرده به " عدم پذیرش و عدم دوست داشتن خودمون" و حالا متوجه شدم که چرا این روش درمانی احتمالا جواب میده . چون این فکرهای مسموم و خطرناک در مورد خودمان مثل رسوباتی از آلودگی در کانالهای انرژی جسم ما رسوخ کرده و به شکل بیماری خود را به ما نمایان میکنند. البته این بیماریهای عدم عزت نفس در تمام زمینه ها وجود دارند . جسمی ، ذهنی ، شغلی ، روابط دوستی و خانوادگی و توانایی حل مشکل و الی آخر.

    و در آخر این نتیجه رو میشه گرفت که : همونطور که بقول جناب شعبانعلی ، سلامتی جسم یک نعمت بسیار بزرگ و غیر قابل ارزش گذاریه ، سلامت نفس که منجر به عزت نفس خوب و بالا بشه و حال ما رو خوب نگه داره ، هم واقعا یک نعمته که بسیار با ارزش و گرانبهاست که باید قدر اون رو دونست.

    به امید سلامتی جسم و روح همه متممی های عزیز.

     

     

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .