Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
شرایط دریافت هدیه نوروزی متمم: دوره صوتی آموزش هدف‌گذاری (کلیک کنید)

آموزش زبان انگلیسی

افعال پرکاربرد زبان انگلیسی

ما حدود صد فعل پرکاربرد زبان انگلیسی را انتخاب کرده و برای هر کدام درس مستقلی در نظر گرفته‌ایم. در هر درس می‌توانید علاوه بر آشنایی با تلفظ و توضیحات اولیه، چند مثال مفید و کاربردی از استفاده‌ی هر فعل را ببینید و بخوانید.

تقویت مهارت خواندن انگلیسی

درس‌های تقویت مهارت خواندن، برای کسانی طراحی شده که با واژه‌های انگلیسی مشکل چندانی ندارند. اما از نزدیک شدن به  نوشته‌ها و کتاب‌های زبان انگلیسی می‌ترسند. گام به گام در کنار یکدیگر، متن‌ها را می‌خوانیم و جلو میرویم.

پادکست های یادگیری انگلیسی

پادکست برای یادگیری زبان انگلیسی کم نیست. ولی ما در متمم، برخی از پادکست‌هایی را که محتوای ساده‌تر دارند و به درس‌های مدیریتی و مهارتی نیز نزدیک هستند، انتخاب کرده‌ایم تا پیگیری آن‌ها برای شما جذاب‌تر و آموزنده‌تر باشد.

صفتهای پرکاربرد انگلیسی

از میان انبوه صفت‌های زبان انگلیسی، حدود صد مورد از آن‌ها را که در محیط کسب و کار و جلسات تجاری به کار می‌آیند، انتخاب کرده‌ایم. مطالعه این فهرست و جمله‌های پیشنهاد شده می‌تواند تسلط شما بر فضای جلسات انگلیسی را افزایش دهد:

کالوکیشن‌ها

به گروه‌هایی از کلمات که معمولاً به همراه یکدیگر و در کنار هم به کار می‌روند، کالوکیشن می‌گویند. اگر عادت کنیم که کالوکیشن‌ها را یاد بگیریم و به کار ببریم، سرعت مطالعه و سطح مکالمه ما به شدت بهبود پیدا خواهد کرد:

دیکشنری‌ها

اگر چه نیازهای روزمره‌ی ما با دیکشنری گوگل رفع می‌شوند، اما برای یادگیری جدی زبان بهتر است به سراغ دیکشنری‌های حرفه‌ای برویم. تعدادی از بهترین دیکشنری های آنلاین انگلیسی به انگلیسی را می‌توانید در اینجا ببینید: