Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
شرایط دریافت هدیه نوروزی متمم: دوره صوتی آموزش هدف‌گذاری (کلیک کنید)

درس های مربوط به ارتباطات و مذاکره

اصول و فنون مذاکره

مجموعه درس‌های اصول و فنون مذاکره با هدف آموزش گام به گام مذاکره تهیه و تدوین شده‌اند. امتیازدهی، برنامه ریزی برای مذاکره، مدل ذهنی مذاکره‌کنندگان، مذاکره نکردن و مقدمه چینی در مذاکره از جمله مواردی هستند که در این مجموعه مطرح شده‌اند.

مهارت فروش و فروشندگی

با توجه به اهمیت بحث فروش و فروشندگی و نیز این‌که برخی تکنیک‌ها و ترفندها و اصول مذاکره، صرفاً مختص فروش هستند و در سایر حوزه‌های مذاکره کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود، درس‌های مهارت فروش و اصول و تکنیکهای فروشندگی در متمم، از مذاکره جدا شده‌اند.

زبان بدن

مجموعه درس‌های زبان بدن به ظرافتهای زبان بدن و ارتباط غیرکلامی، تفاوت زبان بدن زنان و مردان، علائم چهره، ارتباط چشمی، تشخیص دروغ و فریب، معرفی کتابهای مربوط به زبان بدن و سایر موضوعات مرتبط با پیامهای غیرکلامی و تن‌گفتار می‌پردازند.

مهارت ارائه و سخنرانی

درس‌های مهارت ارائه و سخنرانی، همان‌طور که از نام‌شان پیداست، به انواع سبک های ارائه، غلبه بر اضطراب سخنرانی، آماده‌سازی‌های اولیه، ترسیم نقشه مفهومی سخنرانی، مدیریت زمان در ارائه و سخنرانی، ارائه شفاهی، تقویت فن بیان و سایر بحث‌های مرتبط می‌پردازند.

مهارتهای ارتباطی

مهارت ارتباطی هم به عنوان یک مهارت مستقل و هم به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مهارت مذاکره مورد توجه قرار می‌گیرد. در درس‌های مهارت ارتباطی متمم به مهارت ارائه مطلب، مهارت شنیدن، مهارت گفتگو، ارتباط موثر، پیامهای پنهان در گفتگو و سایر موضوعات مرتبط می‌پردازیم.

شصت نکته در مذاکره

مجموعه فایل‌های صوتی ۶۰ نکته در مذاکره، مجموعاً نزدیک به پنج ساعت فایل صوتی آموزشی محمدرضا شعبانعلی هستند که هر کدام در قالب یک فایل صوتی سه تا پنج دقیقه‌ای (مرتب شده از ساده به دشوار) تنظیم و تولید شده‌اند. هر فایل حول یک نکته، متمرکز شده است.