Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
شرایط دریافت هدیه نوروزی متمم: دوره صوتی آموزش هدف‌گذاری (کلیک کنید)


درسهای پیتر دراکر: همیشه پاسخ این سوالات را آماده داشته باشید!


درس های پیتر دراکر

موضوع درس قبلی این بود که: گذشته همیشه چراغ راه آینده نیست. پیتر دراکر برایمان توضیح داد که تغییرات جزیی و تدریجی خوب و مفید هستند. اما همیشه نمی توان یک مجموعه را صرفاً با تغییرات جزیی مدیریت کرد.

گاهی اوقات، شرایط محیطی، مشتریان یا ساختارهای داخلی کسب و کار، به شکلی تغییر می‌کند که نیازمند تغییرات بزرگ ناگهانی هستیم. اداره پست، می‌تواند هر روز تلاش کند تا نامه‌ها را سریع‌تر و دقیق‌تر از دیروز به مقصد برساند. اما باید به خاطر داشته باشد که با اختراع فکس یا ایمیل، به صورت ناگهانی، بخش عمده‌ای از کسب و کارش، به طور کلی از بین می‌رود.

درسهای پیتر دراکر

محدودیت در دسترسی کامل به این مطلب

برای مشاهدهٔ متن کامل این مطلب کافی است (بدون پرداخت هرگونه هزینه) در سایت متمم ثبت نام کنید. پس از ثبت‌نام به تعداد قابل‌توجهی از درس‌‌های متمم دسترسی پیدا خواهید کرد نمونهٔ آن‌ها را می‌توانید از طریق لینک زیر ببینید:

نمونه درس‌های کاربر آزاد متمم

البته اگر بخواهید به همهٔ درس‌های متمم دسترسی داشته باشید، لازم است حق اشتراک بپردازید.

ثبت نام رایگان    تجربه‌ٔ متممی‌ها

 

      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    مهشاد ، سحر نوروزی ، سکینه شفیعی نژاد ، داود عندلیب ، بابک یزدی

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری متفکران کلاسیک مدیریت به شما پیشنهاد می‌کند:

سری مطالب حوزه متفکران کلاسیک مدیریت
 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۵۹ نظر برای درسهای پیتر دراکر: همیشه پاسخ این سوالات را آماده داشته باشید!

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : معصومه خزاعی

    داشتن یکسری کتاب های دانشگاهی و کتابهایی که در یک دوره تصمیم به خرید آنها گرفتیم و هیچ وقت نخواندیم جزو منابعی هستند که حالا به اندازه گذشته برایمان کاربرد ندارد همه ما بي ترديد كتاب هاي زيادي را از گذشته با خود حمل كرده ايم وچون نياز گذشته به آن ها را نداريم و اكنون ممكن است به علت كمبود جا در منزل آن ها را در مكان هايي نامناسب نگهداري كنيم چند وقتی بود که به دنبال مکانی برای اهدا کتاب ها بودم و تا اینکه یک روز  پوستر تبلیغاتی مرکز تبادل کتاب را در مسیر رفتن به اداره دیدم و فکر می کنم ایده ی فوق العاده ای برای سپردن کتابهایی که الان برایمان کاربرد ندارد باشد. مي توانيد اين كتابهايتان را به مركز تبادل كتاب ببريد، خودتان قيمت گذاري كنيد، آن ها را تحويل داده و با دريافت رسيد به منزلتان بازگرديد. اگر كتاب هايتان به فروش رفت و به دست مصرف كننده واقعي اش رسيد مي توانيد با همان مبلغ از همان مكان كتاب مورد نيازتان را تهيه كنيد.

    ساز و کار مرکز با حضور دو گروه مراجعه کننده رسمیت می یابد. گروه اول کسانی هستند که کتابهایشان را برای مبادله به مرکز می آورند و خودشان نیز آن را قیمت گذاری می کنند. این کتاب وارد چرخه فروش می شود و تا دو هفته به همان قیمت انتخاب شده توسط شخص در معرض استفاده قرار می گیرد. اگر تا پایان دو هفته فروخته شد شخص فروشنده با همان مبلغ می تواند از کتاب های دیگر موجود در چرخه فروش مرکز کتاب خریداری کند. حال اگر تا 2 هفته به فروش نرسید در هفته اول بعد از آن با 30 درصد تخفیف در معرض فروش قرار می گیرد. اگر باز هم فروخته نشد در هفته چهارم 50 درصد و در صورت عدم فروش در هفته پنجم با 70 درصد قیمت در چرخه قرار می گیرد. یعنی هر کتاب حداکثر 5 هفته در چرخه فروش قرار خواهد داشت و در صورت عدم فروش بعد از آن فرد تا 72 ساعت فرصت دارد تا کتاب خود را پس بگیرد و در صورت عدم مراجعه با رضايت شخص مرکز تبادل، آن کتاب را به کتابخانه های مناطق محروم یا مدارس مورد نیاز جنوب شهر اهدا خواهد کرد. طرح تبادل کتاب جنبه های زیست محیطی هم دارد.
    http://tabadolketab.com/

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .