Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


خلاقیت برای ایجاد جاذبه‌های گردشگری


صفحه کلید QWERTY و خلاقیت برای ایجاد جاذبه های گردشگری - متمم - محل توسعه مهارتهای من

زمانی که شهرداری شهر یاکاترینبرگ در روسیه، تصمیم گرفت مراسم بزرگی برای مرور تاریخچه آن شهر برگزار کند، آناتولی یاکتین، تصمیم گرفت یک صفحه کلید بتونی را در کنار یک رودخانه بسازد.

یک صفحه کلید با صد و چهار کلید و حدود سی برابر اندازه‌ی واقعی، در کنار رودخانه ساخته شد. مسئولان شهر از این ایده‌ی عجیب و غریب – جز اعطای مجوز ساخت – هیچ استقبال خاصی نکردند و باور نمی‌کردند چنین ایده‌ای، خاصیت و کاربرد و جذابیتی داشته باشد.

جالب اینجاست که این صفحه کلید، امروز یکی از جاذبه‌های توریستی مهم این شهر محسوب می‌شود. و البته یک یادآوری برای ما. هم به دلیل جذابه‌های گردشگری ارزشمند و منحصر به فردی که به فراموشی سپرده شده و هم به دلیل نگاه محدود برخی از ما که جاذبه‌های گردشگری را صرفاً در اماکن بسیار قدیمی و تاریخی جستجو می‌کنیم.

خلاقیت در ایجاد جاذبه‌های گردشگری -۱

 

خلاقیت در ایجاد جاذبه‌های گردشگری - ۲

 

خلاقیت در ایجاد جاذبه‌های گردشگری - ۳

 

      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    علی نظیری ، عرفان اعتضادزاده ، کامران زیباکردار ، آذین شریفی ، میلاد طهماسبی زاده

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۱۴ نظر برای خلاقیت برای ایجاد جاذبه‌های گردشگری

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : مرضیه گاراژیان

    از خوندن این مطلب خیلی لذت بردم .

    "جالب اینجاست که این صفحه کلید، امروز یکی از جاذبه‌های توریستی مهم این شهر محسوب می‌شود. و البته یک یادآوری برای ما. هم به دلیل جذابه‌های گردشگری ارزشمند و منحصر به فردی که به فراموشی سپرده شده و هم به دلیل نگاه محدود برخی از ما که جاذبه‌های گردشگری را صرفاً در اماکن بسیار قدیمی و تاریخی جستجو می‌کنیم."

    دقیقا فرمایش شما درسته . من این مورد رو در شهر خودمون به وضوح دیدم .
    خدا رحمت کنه آقای مهندس حمید مجتهدی رو که خالق اولین مسجد چوبی در ایران و جهان هست . ایشون بعد از پایان تحصیلاتش در سال 60 به ایران  و نیشابور برگشتن و به احیای املاک و اراضی اجدادیشون پرداختن و" دهکده چوبی نیشابور را بر مبنای گرایش تخصصی‌اش (سازه‌های مقاوم در برابر زلزله) بنا و نخستین مسجد چوبی ایران و جهان را در این دهکده زیبا و دیدنی احداث کرد.اگرچه شاخصه اصلی دهکده چوبی مسجد آن است ولی این دهکده تنها محدود به مسجد نیست و خانه چوبی استاد مجتهدی نیز که طراحی و ساخت بسیار جالبی دارد در این دهکده واقع شده است.امروز کمتر کسی نام این روستا را می‌داند و همه آن را با نام جدیدش «دهکده چوبی» می‌شناسند"
    هدف سازنده این مجموعه، رونق بخشیدن به صنعت گردشگری   و آباد کردن اراضی پدری بوده . دهکده چوبین  در همین دهه گذشته بنا شد و باعث شده تا هزاران نفر از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی که برای سفر به خراسان و نیشابور و اماکن تاریخی شهر میان حتما بازدید از مسجد چوبی رو هم در فهرست برنامه ها شون قرار بدن

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .