Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


یک پاراگراف فارسی به انتخاب شما


پاراگراف فارسی به انتخاب شما

همان‌طور که می‌دانید ما هر از چند گاهی لابه‌لای درس‌های متمم، به سراغ کتاب‌های مختلف می‌رویم و بخش‌هایی از آن‌ها در قالب پاراگراف فارسی یا #معرفی کتاب می‌کنیم.

انتخاب ما الزاماً به کتابهای روانشناسی یا کتابهای مدیریتی محدود نیست،‌ بلکه به بسیاری از کتابهای ادبی، فرهنگی و تاریخی هم پرداخته‌ایم.

تعدادی از این متون و کتابها به سلیقه‌ی متمم انتخاب می‌شوند. اما بخشی از این مطالب هم بر اساس پیشنهادهای دوستان متممی تنظیم می‌شوند.

برای این‌که کتاب یا کتاب‌هایی را به متمم پیشنهاد کنید، دو روش وجود دارد. روش نخست این است که مجموعه کتابهای مد نظر خود را در بخش فهرست کتابهای پیشنهادی شما ثبت کنید. این روش در صورتی مفید است که نه یک کتاب، بلکه یک فهرست کتاب مورد نظر شما باشد.

اما اگر یک کتاب مشخص مورد توجه شما قرار گرفته و از خواندن آن لذت برده‌اید، می‌توانید یک یا دو پاراگراف آن را انتخاب کنید و زیر همین مطلب بنویسید. با این کار، هم دوستان دیگر شما فرصت می‌کنند مطلب منتخب شما را بخوانند و هم به متمم کمک می‌کنید تا آن اثر را به عنوان گزینه‌ای برای #معرفی کتاب در آینده در نظر بگیرد.

همان‌طور که در زیر این مطلب می‌بینید، تا کنون ۳۲۳ نفر از دوستان متممی پاراگراف‌های پیشنهادی خود را با دوستان‌شان به اشتراک گذاشته‌اند (البته تعداد کامنت‌ها بیشتر از ۳۲۳ عدد است. چون محدودیتی وجود ندارد و هر یک از دوستان ممکن است در طول زمان، بارها به این مطلب سر بزنند و پاراگراف‌های جدیدی را که خوانده‌اند ثبت کنند).

پیشنهاد ما این است که شما هم – اگر فرصت و تمایل دارید – به جمع سایر دوستان‌تان بپیوندید و لحظات شیرین مطالعه‌تان را برای دیگران نقل کنید.

چند پیشنهاد برای ثبت پاراگراف‌های منتخب

  برای اینکه گرفتار نقل قول از کانال‌های تلگرام و شبکه های اجتماعی و مطالب بی منبع و بی ریشه نشویم، حتماً پس از نقل پاراگراف، نام کتاب، نام نویسنده (یا مترجم)، نام ناشر، سال چاپ و شماره صفحه را هم برای ما بنویسید.

  ترجیحاً متن‌ها را خیلی طولانی انتخاب نکنید و تلاش کنید در یک یا دو پاراگراف خلاصه شوند.

  اگر یک پاراگراف کامل را جذاب نمی‌بینید،‌ می‌توانید چند جمله‌ی پراکنده را که از بخش‌های مختلف کتاب انتخاب کرده‌اید نقل کنید (لطفاً‌ شماره صفحه را فراموش نکنید).

  با توجه به اینکه بیشتر دوستان متممی کتابخوان‌های حرفه‌ای هستند، ممنون می‌شویم که به هیچ وجه، از منابع دیجیتال غیرمعتبر و مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید و اعتبار و ریشه‌ی آن‌ها مشخص نیست استفاده نکنید.

  ممنون می‌شویم که مثل همیشه، ملاحظات عمومی را که در فضای متمم می‌شناسید و رعایت می‌کنید، در انتخاب موضوع کتابها و محتوای متن‌ها نیز رعایت کنید.

پیشنهاد عضویت در متمم

دوست عزیز.

شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم (صرفاً با تعیین نام کاربری و کلمه‌ی عبور) می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید.

همچنین در صورت تمایل، با پرداخت هزینه عضویت، به همه‌ی درس‌های متمم دسترسی خواهید داشت. فهرست برخی از درس‌های مختص کاربران ویژه متمم را نیز می‌توانید در اینجا ببینید:

 فهرست درس‌های مختص کاربران ویژه متمم

از میان درس‌هایی که در فهرست بالا آمده است، درس‌های زیر از جمله پرطرفدارترین‌ موضوعات هستند:

دوره MBA  |  مذاکره  |  کوچینگ  |  توسعه فردی

فنون مذاکره  |  تصمیم گیری  |  مشاوره مدیریت

تحلیل رفتار متقابل  |  تسلط کلامی  |  افزایش عزت نفس

چگونه شاد باشیم  |  هوش هیجانی  |  رابطه عاطفی

خودشناسی  |  شخصیت شناسی  |  پرورش کودکان هوشمندتر

اگر با فضای متمم آشنا نیستید و دوست دارید درباره‌ی متمم بیشتر بدانید، می‌توانید نظرات دوستان متممی را درباره‌ی متمم بخوانید و ببینید متمم برایتان مناسب است یا نه. این افراد کسانی هستند که برای مدت طولانی با متمم همراه بوده و آن را به خوبی می‌شناسند:

      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    صبا ، علیرضا سرگزی ، الهام تاجدینی ، شیرین شجاعی ، یلدا

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۴۸۸ نظر برای یک پاراگراف فارسی به انتخاب شما

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .