Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)

دوره صوتی حرفه ای گری در محیط کار | آموزش رفتار حرفه ای

دوره صوتی آموزش حرفه ای گری در محیط کار

چرا حرفه ای گری در محیط کار مهم است؟

در دورانی که انسان‌ها روی کاغذ، با مجوزها، گواهینامه‌ها، و تأییدیه‌ها بیش از هر زمان دیگری شبیه به یکدیگر هستند، اثربخش‌ترین ابزار برای متمایز شدن و متمایز ماندن، حرفه‌ای‌گری است.

◾حرفه‌ای‌گری می‌تواند به افزایش درآمد و پیشرفت شغلی پایدار ما کمک کند و ضمن افزایش رضایت از حرفه‌مان، رضایت مدیران، سرپرستان، و همکاران‌تان را نیز در همکاری با شما بیشتر کند. همچنین، اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد می‌کند تا هم حرفه فعلی را به شکل بهتری انجام دهید و هم از جرأت، جسارت، و توانمندی کافی برای تغییر شغل (در صورت لزوم) بهره‌مند شوید.

◾حرفه‌ای بودن هم‌چنین استخدام‌پذیری (جذابیت برای استخدام) شما را افزایش می‌دهد و شما را به گزینه‌ی توصیه‌شده و ترجیح‌داده‌شده برای استخدام در کسب‌وکارها تبدیل می‌کند.

◾اگر مدیریت کسب و کار بر عهده شماست یا سرپرست یک تیم هستید، حرفه‌ای‌گری به شما نکاتی می‌آموزد که به عنوان مدیر در نقش کوچ موفق‌تر باشید و در جهت توسعه و توانمندسازی همکاران گام بردارید.

◾مستقل از این که در شرکت‌ها و سازمان‌ها فعالیت کنید یا فریلسنری را برای مسیر شغلی خود برگزیده باشید، حرفه ای بودن مسیر پرسونال برندینگ و توسعه برند شخصی شما را نیز تسهیل و تسریع می‌کند.

◾اگر قصد دارید حلقه دوستان خود را پالایش کرده یا توسعه دهید، حرفه‌ای‌گری معیاری برای سنجش و ارزیابی دوستان فعلی و همراهان جدید در اختیارتان قرار می‌دهد.

محصول آموزشی صوتی حرفه ای گری در محیط کار با معرفی چارچوبی شفاف از حرفه‌ای‌گری و ارائه راهکارهای عملی و گام به گام برای محدوده‌ی متنوعی از حرفه‌ها، مجموعه گسترده‌ای از مطالب مرتبط با این بحث روز دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بخش‌های کوتاهی از دوره آموزشی حرفه ای گری در محیط کار

برای آشنایی بیشتر با فضای این بحث و نکات مطرح شده در این دوره صوتی می‌توانید چند بخش کوتاه از حرف های محمدرضا شعبانعلی درباره رفتار حرفه ای در محیط کار را بشنوید:

لینک دانلود این قطعه‌ٔ منتخب

محتوای دوره آموزشی حرفه ای گری در محیط کار

دوره آموزشی صوتی “حرفه‌ای‌گری” مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی (حدود ۲۲۵ دقیق) با صدای محمدرضا شعبانعلی است که با هدف توسعه و تقویت ویژگی‌های کلیدی مورد نیاز برای موفقیت در محیط کار طراحی شده است.
این دوره با معرفی مفاهیم اساسی حرفه‌ای‌گری آغاز می‌شود و پس از این که پایه‌ای برای درک عمیق‌تر موضوع فراهم شد به بررسی دانش حرفه‌ای می‌پردازد و اهمیت تسلط بر اطلاعات و مهارت‌های مرتبط با حوزه کاری شما را توضیح می‌دهد.
در بخش مهارت حرفه‌ای به اهمیت بهبود مهارت‌های عملی و کاربردی (مناسب برای عملکرد مؤثر در محیط کار) پرداخته می‌شود و در ادامه استقلال حرفه‌ای به‌عنوان یکی از اصول کلیدی برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و مسئولانه مورد بحث قرار می‌گیرد.
تعهد حرفه‌ای و اخلاق حرفه‌ای دو عنصر حیاتی هستند که بدون آن هرگز نمی‌توانیم خودمان را به معنای واقعی حرفه‌ای بنامیم. تعهد و اخلاق دو ستون اصلی ایجاد اعتماد در محیط کار هستند و کمک می‌کنند تا مسیر شغلی را با سرعت بیشتر و دردسرهای کمتری طی کنیم.
این دوره برای افرادی که به دنبال رفتار حرفه ای در محیط کار و تقویت قابلیت‌های حرفه‌ای خود هستند کمک می‌کند تا موفقیت‌های بیشتری را تجربه کنند؛ نه فقط در کار، بلکه حتی در زندگی شخصی.

ردیف موضوع زمان تقریبی
۱ مقدمه ای بر حرفه‌ای گری بیست دقیقه
۲ دانش حرفه‌ایچهل دقیقه
۳مهارت حرفه‌ایچهل‌ و پنج دقیقه
۴ استقلال حرفه‌ا‌یسی و هفت دقیقه
۵تعهد حرفه‌ایسی دقیقه
۶اخلاق حرفه‌ایسی و پنج دقیقه
۷جمع بندی مطالبده دقیقه

خرید مجموعه آموزشی حرفه ای گری در محیط کار

هزینه دوره آموزشی حرفه ای گری در محیط کار  ۱۶۰ هزارتومان است که با کلیک بر دکمهٔ زیر می‌توانید آن را پرداخت کرده و فایل‌های صوتی را دریافت کنید:

اضافه‌کردن به سبدخرید

فایل‌ها در قالب mp3 هستند و روی تمام سیستم‌های پخش صوتی قابل‌استفاده‌اند. پس از خرید محصول، همهٔ گزینه‌های زیر برای دریافت فایل‌ها هم‌زمان در اختیار شما قرار می‌گیرند:

◼️  نمایش لینک دانلود

بلافاصله پس از پرداخت، لینک دانلود فایل‌ها برایتان نمایش داده می‌شود. می‌توانید آن‌ها را روی گوشی یا لپ‌تاپ خود ذخیره کنید.

◼️  دریافت لینک دانلود از طریق ایمیل اعلام‌شده

لینک دانلود فایل‌ها به ایمیل شما هم ارسال می‌شود. بسته به ترافیک سرور ممکن است ایمیل را چند دقیقه دیرتر دریافت کنید. ضمناً به علت تعداد زیاد لینک‌ها در ایمیل احتمال دارد که ایمیل متمم اسپم شود. بنابراین حتماً شاخهٔ Junk یا Spam ایمیل خود را چک کنید.

  امکان دانلود فایل‌ها و گوش دادن به آن‌ها در صفحهٔ دانلود

شما در متمم عضو نیستید (یا اگر هستید، الان لاگین نکرده‌اید). اعضای متمم که در حالت لاگین‌کرده خرید می‌کنند، پس از خرید در صفحهٔ پروفایل خود همواره به لینک دانلود دسترسی دارند و می‌توانند فایل‌ها را دانلود کرده یا آنلاین گوش دهند. برای استفاده از این سرویس لازم نیست کاربر ویژه باشید و همین که عضو رایگان متمم (کاربر آزاد)‌ باشید کافی است: ثبت نام کاربر آزاد

اگر لینک فایل‌ها را دریافت نکردید به آدرس trust at motamem.org ایمیل بزنید تا همکاران ما به سرعت این مسئله را پیگیری کنند.

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه دوره هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

با متمم همراه شوید

آیا می‌دانید که فقط با ثبت ایمیل و تعریف نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به جمع متممی‌ها بپیوندید؟

سرفصل‌ها  ثبت‌نام  تجربهٔ متممی‌ها

یک نظر برای دوره صوتی حرفه ای گری در محیط کار | آموزش رفتار حرفه ای

  1. احمد راسخی گفت: (عضو ویژه)

    نکات بسیار کاربردی گفته شد. و من اینبار برای بالا بردن کیفیت یادگیری از روش نقشه ذهنی استفاده کردم. برای هر فایل صوتی یک نفشه ذهنی کشیدم و در آخر تلاش کردم این نقشه هارو بهم متصل کنم و باید بگم کیفیت یادگیری رو چندین برابر بالاتر برد.

    قصد دارم برای مرور دوره های صوتی دیگه در آینده این روش رو بکار بگیرم.