Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


انتظار بی‌جا از تخم مرغ!


motamem_quote_1395_1198

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۳۵ نظر برای انتظار بی‌جا از تخم مرغ!

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : فواد انصاری

    یاد این مطلب افتادم:

    نمی‌دانم بعد از جنگ جهانی اول چه شد. اما بعد از آن مردم به دنبال میان‌بر رفتند. دنبال راهکارهای کوتاه موفقیت. حتی دروغ و فریب. اینکه نگرش‌ات را عوض کن، همه چیز ناگهان حل می‌شود. اینکه اگر کسی به چیزی علاقه دارد، تو هم به دروغ وانمود کن به آن علاقه داری. عمده‌ی کتابهای سالهای اخیر، به جای راهکارهای موفقیت، به سمت کاتالیزورهای موفقیت رفته‌اند.
    هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی

    --------------------------
    به نظرم چیزی که باعث این تفکرات شده توانایی دیدن افراد مختلف است یعنی من میتوانم زندگی و درآمد و تفکر یک مهندس کامپیوتر را که در بولیوی زندگی میکند ببینم! رسانه و اینترنت به حدی این توانایی سرک کشیدن به زندگی دیگران و مقایسه را به ما داده است که انتظاراتمان از خودمان بسیار بالا رفته و ما مدام مشغول مقایسه هستیم و زندگی را شبیه مسابقه اسب دوانی میبینیم.

    در گذشته انسانها از حال و هوای نهایتا 10 نفر اطراف خود با خبر بودند و خودشان را با گذشته شان مقایسه میکردند و آهسته تر و با اراده تر نیز حرکت میکردند ولی در حال حاضر جنون سرعت در مسایل کاری و خانوادگی بسیار مخرب شده.

    جالب اینه که ما جایی که عقب افتادیم را نیز تشخیص نمیدهیم مثلا وقتی من در موقعیت کاری عقب افتاده ام برای جبران آن در خیابان گاز میدهم که سریعتر شوم. در تحصیلات عقب می افتم میخواهم با ورزش به آن برسم . در روابط عاطفی عقب افتادم با پول میخواهم بهش برسم و حتی در سریع رفتن هم درد و درمان را با هم اشتباه می گیریم .

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .