Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
شرایط دریافت هدیه نوروزی متمم: دوره صوتی آموزش هدف‌گذاری (کلیک کنید)


فایل صوتی آموزشی حرفه ای گری در محیط کار


نوع فایل: فایل صوتی(mp3)      زمان تقریبی: ۲۲۵ دقیقه          قیمت: صد و ده هزار تومان

توضیحات: 

در دورانی که انسانها روی کاغذ و بر اساس مجوزها و گواهینامه ها و تاییدیه ها، بیش از هر زمان دیگری شبیه یکدیگرند، اثربخش ترین ابزار متمایز شدن و متمایز ماندن، حرفه ای گری است

حرفه‌ای شدن می‌تواند:

به افزایش درآمد و پیشرفت شغلی پایدار ما کمک کند.

ضمن افزایش رضایت ما از حرفه‌مان، رضایت مدیران و سرپرستان و همکاران ما را نیز در همکاری با ما افزایش دهد.

 اعتماد به نفس بیشتری در ما ایجاد کند تا هم حرفه‌ی فعلی را به شکل بهتری انجام دهیم، هم از جرات، جسارت و توانمندی کافی برای تغییر شغل (در صورت لزوم) بهره‌مند شویم.

استخدام پذیری (جذابیت استخدام) ما را افزایش دهد و ما را به گزینه‌ی توصیه شده و ترجیح داده شده برای استخدام در کسب و کارها تبدیل کند.

اگر سرپرست یک تیم یا مدیر یک گروه هستیم، به ما برای مربی‌گری در جهت توسعه‌ی همکاران و توانمندسازی آنها کمک کند.

مسیر پرسونال برندینگ و توسعه‌ی برند شخصی را تسهیل و تسریع کند.

 اگر قصد داریم حلقه‌ی دوستان خود را پالایش کرده و یا توسعه دهیم، معیاری برای سنجش و ارزیابی دوستان فعلی و همراهان جدید در اختیارمان قرار دهد.

محصول آموزشی صوتی حرفه‌ای گری در محیط کار، با معرفی چارچوبی شفاف از حرفه‌ای گری و نیز ارائه‌ی راهکارهای عملی و گام به گام برای محدوده‌ی متنوعی از حرفه‌ها، مجموعه‌ی گسترده‌ای از مطالب و موضوعات مرتبط با این بحث روز دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد

قسمتهایی از فایل صوتی آموزشی حرفه‌ای گری در محیط کار:

 

موضوعات:

ردیف موضوع زمان تقریبی
۱ مقدمه ای بر حرفه‌ای گری بیست دقیقه
۲ دانش حرفه‌ایچهل دقیقه
۳مهارت حرفه‌ایچهل‌ و پنج دقیقه
۴ استقلال حرفه‌ا‌یسی و هفت دقیقه
۵تعهد حرفه‌ایسی دقیقه
۶اخلاق حرفه‌ایسی و پنج دقیقه
۷جمع بندی مطالبده دقیقه

فایل‌ها در قالب mp3 هستند و روی تمام سیستم‌های پخش صوتی قابل‌استفاده‌اند. پس از خرید محصول، همهٔ گزینه‌های زیر برای دریافت فایل‌ها هم‌زمان در اختیار شما قرار می‌گیرند:

◼️  نمایش لینک دانلود

بلافاصله پس از پرداخت، لینک دانلود فایل‌ها برایتان نمایش داده می‌شود. می‌توانید آن‌ها را روی گوشی یا لپ‌تاپ خود ذخیره کنید.

◼️  دریافت لینک دانلود از طریق ایمیل اعلام‌شده

لینک دانلود فایل‌ها به ایمیل شما هم ارسال می‌شود. بسته به ترافیک سرور ممکن است ایمیل را چند دقیقه دیرتر دریافت کنید. ضمناً به علت تعداد زیاد لینک‌ها در ایمیل احتمال دارد که ایمیل متمم اسپم شود. بنابراین حتماً شاخهٔ Junk یا Spam ایمیل خود را چک کنید.

  امکان دانلود فایل‌ها و گوش دادن به آن‌ها در صفحهٔ دانلود

شما در متمم عضو نیستید (یا اگر هستید، الان لاگین نکرده‌اید). اعضای متمم که در حالت لاگین‌کرده خرید می‌کنند، پس از خرید در صفحهٔ پروفایل خود همواره به لینک دانلود دسترسی دارند و می‌توانند فایل‌ها را دانلود کرده یا آنلاین گوش دهند. برای استفاده از این سرویس لازم نیست کاربر ویژه باشید و همین که عضو رایگان متمم (کاربر آزاد)‌ باشید کافی است: ثبت نام کاربر آزاد

اگر لینک فایل‌ها را دریافت نکردید به آدرس trust at motamem.org ایمیل بزنید تا همکاران ما به سرعت این مسئله را پیگیری کنند.