Menu
نویسنده مطلب : امیررضا زارع پور

مطلب مورد بحث:

گیمیفیکیشن و مکانیزمهای شرطی سازی و تقویت رفتار


در مثالی از موفق ترین بازی و آنلاین امروزی بازی dota میشه دید که تمامی ۴ نمونه جایزه دادن وجود دارد و در واقع میزان تفاوت افراد به دریافت این جوایز هست.به صورتی که در صورت بازی کردن به طور معمول هر ماه یک آیتم که شامل یک قسمت از لباس یکی از کاراکتر ها میشه به بازیکن داده میشه.و به صورت فصلی(برای مناسبت های خاص مثل هالوین یا کریسمس)جایزه های بسیار با ارزش تر ولی نا معلوم گاهی فقظ یک قسمت اط لباس یک کاراکتر مثل یک شمشیر جدید یا … گاهی هم کل ست پوشش یک کاراکتر داده میشه. و در صورتی که بازیکن خوب بازی کنه و عملکرد خوبی داشته باشه به صورت نا معلوم یک سری آیتم نا معلوم بهش جایزه داده میشه