Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


معرفی پادکست کارآفرینی و رهبری سازمانی


پادکست های یادگیری زبان انگلیسی - یادگیری و رهبری سازمانی

تا کنون در معرفی پادکست‌های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، به سراغ آیدیاکست دانشگاه هاروارد، مغز پنهان شانکار ودانتام، پادکست‌های رید هافمن و نیز پادکست سیاره پول رفته‌ایم.

این بار، به سراغ مجموعه پادکست Entreleadership می‌رویم.

پیشوند Entre از ابتدای کلمه‌ی Entrepreneur (کارآفرین) گرفته شده و این مجموعه پادکست برای کسانی که به کارآفرینی و رهبری سازمانی و پیشتاز بودن در عرصه کسب و کار می‌اندیشند تولید شده است.

Entreleadership - کارآفرینی و رهبری سازمانی

پادکست‌های Entreleadership، هم اکنون از دویست عدد فراتر رفته‌اند و هنوز هم به روز می‌شوند.

علاوه بر محتوای غنی این پادکست‌ها، در صورتی که به تولید پادکست های صوتی به عنوان بخشی از استراتژی محتوای کسب و کار خود فکر می‌کنید، این مجموعه می‌تواند الگوی خوبی برای شما باشد.

از چیدمان فایل‌ها در سایت گرفته تا کیفیت تولید و محتواهای تکمیلی (مثل منابع / واژه نامه‌ها / سایت‌های مکمل) و مدل درآمدی، همگی می‌توانند به شما برای تولید بهتر پادکست های صوتی و استفاده‌ی اثربخش‌تر از آن ایده بدهند.

 مجموعه فایل‌های پادکست

 صفحه‌ی معرفی پادکست‌ها (iTunes)

می‌توانید به عنوان نمونه به گفتگوی زیر گوش کنید که در آن با ست گادین مصاحبه شده و عنوان آن چنین است: ذهن خود را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند.

اگر برخی از این پادکست‌ها را گوش دادید و نکاتی شنیدید که مناسب می‌دانستید سایر دوستان شما هم بدانند، ممنون می‌شویم آنها را در اینجا با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    مهدی الف ، محمد زرافشان ، محمدرضا تنکابنی ، فاطمه ، حسن کشاورز

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری آموزش زبان انگلیسی به شما پیشنهاد می‌کند:

سری مطالب حوزه آموزش زبان انگلیسی
 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۶ نظر برای معرفی پادکست کارآفرینی و رهبری سازمانی

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : نگارحسینی

    فایل صوتی انتخابی متمم به اسم Change Your Mind, Change Your Life یک فایل شصت دقیقه ای است. در این گفت و گو مجری و گادین در مورد موضوعات مختلفی صحبت میکنند و من فکر میکنم این فایل صوتی نه فقط برای کارآفرینان و رهبران بلکه برای کسایی که در حوزه ی بازاریابی فعالیت میکنند، میتواند آموزنده باشد.

    در بین مباحث مختلفی که در این گفت و گو مطرح شده، به نظر من سه موضوع زیر برای دوستان متممی جذاب تر هستند:

    1. گادین تعبیری به کار میبرد با عنوان "generous mistake" به معنای "اشتباهی که منجر به یادگیری میشود" و قوه ی تشخیص ما را بهبود میبخشد. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ چنین اشتباهاتی را تجربه کردند و این یکی از دلایل پیشرفت این کسب و کارها بوده است. ( دقیقه ی 11)

    2.  فکر میکنم دقت در انتخاب و تعریف واژه ها، به لطف خوندن روزنوشته ها، تبدیل به یکی از دغدغه های ما شده است. گادین نیز در این فایل صوتی ضمن تاکید این مطلب به تعریف واژه  qaulity میپردازد و سه تیپ( sort) برای واژه ی کیفیت را تعریف میکند. جدا از اینکه تعریف این واژه از نظر گادین چیست، بخشی که برای من جالب بود این تقسیم بندی و تعریف واژه قبل از ادامه ی بحث بود. در ادامه ی این بخش گادین سه قسم کیفیت را تعریف میکند و برای توضیح بیشتر به فیلم The Founder ارجاع میدهد( فیلم بنیان گذار روایت گر یک داستان واقعی در مورد فردی به نام ray knoc با برادران مک دونالد است). (دقیقه ی 13)

    3. گادین در پاسخ به سوال: "چه روندهایی(patterns) را در کسب و کار در سال 2017 یا بعد از آن میبینید؟" پاسخ میدهد:

    سه روند: 

    1.  تعداد افرادی که بدون داشتن شغل(شغل رسمی و ثابت)، درآمد دارند رو به افزایش است. مثل فریلنسرها.

    2. روز به روز کالاهای بیشتری تبدیل به  commodity میشوند یعنی مارک و برند کالا دیگر در نظر خریدار اهمیتی ندارد. 

    3. فاصله ی فکری و ادراکی بین افرادی که اهل یادگیری هستند و دیگران را رهبری میکندد و کسانی که هر روز بیشتر توسط رسانه ها اغوا میشنود، در حال افزایش است. 

    (دقیقه ی 34)

    پینوشت: من متن تمرین را به صورت ترجمه ی آزاد نوشتم. از آنجایی که این سری از درس ها با هدف تقویت زبان انگلیسی تدوین شده اند، فکر میکنم نوشتن transcript یک قسمت از این فایل صوتی میتواند به این هدف بیشتر کمک کند. من برای نوشتن transcript قسمتی را انتخاب کردم که برای خودم دشوار بود و مجبور شدم چند بار گوش کنم تا متوجه ی صحبت هاشون بشم:
    روند دوم از نظر گادین:
    The  commoditization of almost everything is getting closer and closer to complete. That it used to be that you can fly under the radar and import something from China or whatever, you cant anymore
    I can look it up and that looking up leads to a race to the bottom if you make commodity
    این متن احتمالا دارای خطا هم هست، من سعی کردم تا اونجایی که میشه دقیق باشه. یک لغت و یک عبارت در متن بلد شدند که هر دو اصطلاح اقتصادی هستند.

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .