Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


مهاجرت به دنیای دیجیتال


مهاجرت به دنیای دیجیتال

به گزارش گاردین، مدیر ارشد روزنامه Independent اعلام کرد:

این روزنامه‌ی مطرح و ریشه‌دار انگلیسی، پس از مارس ۲۰۱۶، دیگر به صورت کاغذی منتشر نخواهد شد و صرفاً به شکل دیجیتال عرضه خواهد گردید.

همچنین مشخص نیست که چند نفر از کارکنان فعلی Independent شغل خود را از دست خواهند داد. اگر چه این روزنامه، احتمالاً در کنار تعدیل نیروی گسترده، نسبت به جذب نیروی انسانی جدید برای توسعه‌ی وب‌سایت خود اقدام خواهد کرد.

نخستین برآوردها، نشان می‌دهند که حدود ۷۵ روزنامه نگار، در این تغییر وضعیت، شغل خود را از دست خواهند داد.

دسترسی کامل به این مطلب برای اعضای ویژهٔ متمم امکان‌پذیر است.
 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۳۲ نظر برای مهاجرت به دنیای دیجیتال

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : شهرزاد

    اتفاقاً دیروز وقتی این خبر رو شنیدم گفتم به احتمال زیاد، متمم در موردش صحبت خواهد کرد و  اطلاعات خوبی رو در اختیارمون خواهد گذاشت. و خیلی ممنون از این اطلاعات خیلی خوب.
    الان به وب سایتش سر زدم. وب سایت پر بار و جذابی هم داره.

    کاری که روزنامه Independent انجام داده، خیلی زیاد، من رو به یاد بحث پارادایم انداخت.
    مثلاً اونجا که متمم در مورد پارادایم گفت: " اما دقت داشته باشیم که پارادایم‌ها به سرعت تغییر نمی‌کنند. دنیای آینده را کسانی می‌سازند که زودتر از دیگران به تغییر پارادایم‌ها توجه می‌کنند."
    یا... "به نظر می‌رسد هنوز، زمان لازم داریم تا نگاه خود را به کسب و کار تغییر دهیم و پارادایم جدیدی ایجاد کنیم که «توجه به مشتری»، «حضور در فضای آنلاین»، «سفارشی سازی» و «ایجاد تجربه‌ی خوب در زندگی»، نه به عنوان ابزار مدیریتی، بلکه به عنوان «هسته‌ی تفکر مدیریتی» مورد توجه قرار گیرد."
    البته متوجه هستم که متمم این موضوع خوب رو هم در همون درس، بهمون یادآوری کرد: "مهم‌ترین نکته که باید به خاطر بسپاریم این است که تغییر ابزار،‌ به خودی خود به معنای تغییر پارادایم نیست. به وجود آمدن اینترنت و استفاده از تکنولوژی اینترنت، به معنای این نیست که پارادایم جدیدی در فضای جهان شکل گرفته است. زمانی می‌توان گفت یک پارادایم جدید شکل گرفته که نگرش‌ها و مدلهای ذهنی انسان‌ها تغییر کند."
    علاوه بر اون، همینطور که در درس مدیریت رسانه: لری داونز و نوآوری در روزنامه ها هم متوجه شدم، مخصوصا در اینجا: "... در آن گزارش ۹۶ صفحه‌ای – که فوربس آن را پیروزمندانه نقل می‌کند! – توضیح داده شده که گویی نیویورک تایمز هنوز یک روزنامه کاغذی است. دیگران به کمکش آمده‌اند تا حضور دیجیتال داشته باشد اما مدل ذهنی حاکم،‌ هنوز با همان طرز فکر قدیمی فعالیت می‌کند."
    با این اوصاف، به نظرم میرسه روزنامه Independent هم با کاری که انجام داد، ممکنه تا نیل به پارادایم ، هنوز راه درازی در پیش داشته باشه که با تغییر نگرش  و مدلهای ذهنی انسان ها (چه ارائه دهندگان و چه استفاده کنندگان)، میسر خواهد شد.

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .