Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
شرایط دریافت هدیه نوروزی متمم: دوره صوتی آموزش هدف‌گذاری (کلیک کنید)

در متمم به چه درس‌هایی علاقه‌مند هستید؟

علاقه‌مندی به درس‌های مختلف

همان‌طور که می‌دانید ما در متمم هزاران درس و مطلب متنوع داریم که می‌شود آن‌ها را در نزدیک به صد موضوع مختلف طبقه‌بندی کرد.

یکی از معیارهای مهم ما در تألیف، تدوین و به‌روزرسانی درس‌ها، میزان علاقه‌ای است که دوستان متممی به درس‌ها و مطالب مختلف ابراز می‌کنند. با وجودی که برای برآورد علاقهٔ دوستان متممی از شاخص‌های رفتاری متعددی مانند مدت زمان مطالعهٔ هر درس و ثبت کامنت و تمرین استفاده می‌کنیم، هم‌چنان بیشترین وزن را برای «ابراز صریح علاقه‌مندی» در نظر می‌گیریم. به این معنا که برایمان مهم است چند نفر زیر هر درس علامت می‌گذارند و اعلام می‌کنند که به آن درس یا موضوع علاقه‌ دارند.

از آن‌جا که قصد داریم شش ماه پیش رو (تا خرداد ۱۴۰۱)‌ را به تکمیل و به‌روزرسانی گستردهٔ درس‌های مختلف متمم اختصاص دهیم، تصمیم گرفته‌ایم به جای اعلام تقویم موضوعی برای هفته‌های مختلف، صرفاً بر روی علاقه‌مندی‌های اعلام شده از سوی دوستان متممی متمرکز شویم.

اما از‌ آن‌جا که بسیاری از دوستان متممی فراموش می‌کنند پس از مطالعهٔ یک مطلب، علاقه‌مندی خود را ثبت و اعلام کنند، سابقهٔ ثبت‌شده از ترجیحات شما را در این‌جا برایتان آورده‌ایم  تا بتوانید بررسی کنید که تا این لحظه چه ترجیحاتی را به متمم اعلام کرده‌اید.

موضوعات خاکستری در فهرست زیر موضوعاتی هستند که شما هیچ‌یک از درس‌های زیرمجموعهٔ آن‌ها را مورد علاقهٔ خود ندانسته‌اید. موضوعات قرمز هم مواردی هستند که حداقل یک درس مرتبط با آن‌ها را علامت‌گذاری کرده‌اید. با کلیک بر روی موضوعات قرمز، می‌توانید ببینید کدام درس‌های زیرمجموعهٔ آن‌ها را به عنوان درس‌های مورد علاقهٔ خود به متمم اعلام کرده‌اید.

توضیح و تذکر: برخی از درس‌های متمم که در این فهرست آمده‌اند، قدیمی هستند و برخلاف سایر درس‌ها به روز نشده‌اند. علت به‌روز نشدن و متوقف ماندن درس‌ها این بوده که دوستان کمتری به آن‌ها ابراز علاقه کرده‌اند و درس از فهرست اولویت‌های متمم خارج شده است. اکنون این شانس را برای همهٔ درس‌ها در نظر گرفته‌ایم تا یک بار دیگر دیده شوند و اگر علاقه‌مندی‌ها و ترجیحات دوستان متممی تغییر کرده بود، دوباره در فهرست اولویت‌های ما قرار گیرند.

آنچه شما تا کنون به عنوان ترجیحات خود در متمم ثبت کرده‌اید
یادگیری زبان انگلیسی
پاراگراف فارسی
معرفی نویسندگان
معرفی کتاب
مذاکره
مهارت فروش
دوستی و روابط عاطفی
خودشناسی
نظم شخصی
برنامه ریزی
انگیزش
مدیریت زمان
تصمیم گیری
تسلط کلامی
دعوت به گفتگو
شخصیت شناسی
کارآفرینی
استراتژی
مهارت یادگیری
مهارت ارتباطی
مدیریت استرس
عزت نفس
تحلیل رفتار متقابل
تسلط بر تکنولوژی
بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتری
برندسازی
تولید محتوا
تفکر سیستمی
مدل ذهنی
تفکر استراتژیک
رفتار سازمانی
     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    مائده روشنعلی ، فرید آقاجانی ، یعقوب دلیجه ، فاطمه کریمی ، شایان تفکری