Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


علاقمند به حوزه کارآفرینی هستم


علاقمند به حوزه کارآفرینی هستم

برای ایجاد ارزش در اقتصاد کشور، دو شیوه‌ی مختلف وجود دارد. بعضی از ما، ترجیح می‌دهیم که کسب و کاری برای خود داشته باشیم و برخی دیگر ترجیح می‌دهیم که به مهره‌ای قدرتمند و اثربخش در کسب و کارهای موجود تبدیل شویم.

طبیعی است که تصمیم گیری در این زمینه به ده‌ها عامل مختلف برمی‌گردد که شرایط محیطی، ویژگی‌های شخصیتی، دغدغه‌های اقتصادی، هدف‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت زندگی و ارزش‌ها و ضدارزش‌های ما، از جمله‌ی آنها هستند.

در متمم تصمیم داریم مثال‌ها و بحث‌ها و محتوای خود را برای کسانی که به حوزه‌ی کارآفرینی علاقمند هستند و کسانی که علاقمند به فعالیت و ایجاد ارزش درون کسب و کارهای دیگر دارند، تفکیک و سفارشی کنیم.

کسی که در کسب و کار دیگری فعالیت می‌کند در مقایسه با کسی که علاقه دارد کسب و کار خود را مدیریت کند، برای رشد و پیشرفت و ارزش آفرینی، به استراتژی، مذاکره، ارتباطات و الگوهای تصمیم گیری کاملاً متفاوتی نیاز خواهد داشت و حتی مثال‌هایی که این دو گروه برای درس‌ها نیاز دارند، کاملاً متفاوت است.

در صورتی که علاقمند به حوزه‌ی کارآفرینی هستید می‌توانید پایین این درس علامت بگذارید و در صورتی که علامتی نگذارید، ما فرض میکنیم که موظف هستیم الگوهای رشد و ارزش آفرینی درون سازمانی را به شما آموزش دهیم.

ضمناً اگر علاوه بر علاقمندی به حوزه‌ی کارآفرینی، کسب و کاری را هم آغاز کرده‌اید و در مراحل نخستین خود قرار دارد، می‌توانید با مراجعه به اینجا، ویژگی‌ها و دغدغه‌های خود را به صورت دقیق‌تر برای ما مشخص کنید.

      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    محمود اندیس ، زکیه فیض ورزی ، مرضیه عسگری نوری ، شهرزاد کمالی ، زهره جواهری

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۱۳۳ نظر برای علاقمند به حوزه کارآفرینی هستم

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : فاطمهغیثی

    سلام دوست عزیز

    من هم با شما موافقم. میزان علاقه‌مندی ما به مسایل مختلف به یک اندازه نیست. امیدوارم امکانی فراهم بشه تا به موضوعات مورد علاقه مان رتبه بدهیم.

    چیز دیگری که به ذهنم رسید اینه که ای کاش در زیر پیام اختصاصی امکانی فراهم بشه تا نظرمون رو درباره‌ی پیام اختصاصی خودمون به متمم بگیم.
    یک دنیا تشکر از گروه متمم

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .