Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


متمم محتوای پویا تولید میکند


در این مطلب تلاش کرده‌ایم ضمن ارائه خبر تولید محتوای پویا توسط متمم، مثالی از آن را خدمت شما ارائه کنیم.

ما این مطلب را اختصاصاً برای کاربران متمم تهیه و تنظیم کرده ایم تا به آنها نحوه ارائه محتوای پویا و تفاوت محتوای پویا با محتوای استاتیک را نشان دهیم. شما در حال حاضر در سایت متمم لاگین نکرده‌اید. ممنون می‌شویم که برای مشاهده این مطلب در سایت لاگین کنید.

اگر هم کاربر متمم نیستید، با تعریف نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به جمع ما بپیوندید. متمم دو نوع کاربری مختلف دارد. یکی کاربری آزاد و دیگری کاربری ویژه. کاربران ویژه با پرداخت هزینه ماهیانه، از متمم حمایت می‌کنند و کمک می‌کنند که این پروژه دوام داشته باشد و توسعه پیدا کند.

اما ثبت نام به عنوان کاربر آزاد هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به این صفحه مراجعه نمایید.

      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    شیرین مروج ، آرمین صدر نفیسی ، رسول فتح پور ، مائده جوادزاده ، سعید سلطانی

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۳۴۲ نظر برای متمم محتوای پویا تولید میکند

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : گروه متمم

    سلام آقای رحیمی عزیز.

    اگر چه کامنت‌ها و نظراتی که دوستان به بهانه‌های مختلف و تحت عناوین مختلف مطرح می‌کنند، یکی از معیارهای سیستم ما برای تطبیق محتوا با نیازهای مخاطب است، اما قطعاً تنها روش نیست.

    ما شاخص‌های متعددی در متمم اندازه گیری می‌کنیم و می‌سنجیم که از جمله آنها کامنت‌ها، سرعت مطالعه کاربران (کلمه در دقیقه) و میزان تامل آنها بر مفاهیم، مواردی که اعلام می‌کنند پیگیر آنها هستند، مطالعه مجدد دروس خوانده شده، اینکه کدام کامنت‌ها را آموزنده می‌دانسته‌اند و اعلام کرده‌اند که برایشان مطالب مفید داشته، الگوی گردش در سایت و تعدادی شاخص دیگر است که به تدریج به مجموعه شاخص‌های قبلی افزوده می‌شوند.

    طبیعی است که اگر چه ما کامنت‌های دوستان را به عنوان یک بازخورد بسیار مهم دوست داریم و همیشه خواهش می‌کنیم که این کار را انجام دهند و در بسیاری از موارد فکر کردن روی تمرین‌ها را از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی یادگیری می‌دانیم، همچنین کامنت‌ها را فرصتی می‌دانیم که افراد با تجربه‌تر دانسته‌های خود را به افراد جوان‌تر منتقل کنند، اما اصرار قطعی بر این کار نداریم.

    بنابراین هوشمندسازی محتوا که الان نخستین گام آن را اجرا کرده‌ایم و به زودی به شکل گسترده در متمم شاهد آن خواهیم بود، یک هدف مشخص دارد و آن افزایش بهره وری آموزش با توجه به سلیقه و نیاز هر یک از دوستان است.

    اگر کسی تمرین درس گزارش نویسی را حل نکرده باشد و امروز ما بخواهیم در استراتژی محتوا به آن تمرین ارجاع دهیم، برای آن فرد چندان جذاب نخواهد بود.

    پس مناسب است کسی که تمرین را حل کرده، مثال و داستانی را ببیند که به آن تمرین مرتبط است تا بتواند یادگیری خود را به شکل کریستالی توسعه دهد و کسی که آن تمرین را حل نکرده، مثالی مستقل و بدون اشاره به مطالب قبلی ببیند تا بتواند حداکثر استفاده را ببرد.

    یا اینکه ما الان بر اساس استاندارد متعارف و رایج، از هایپرلینک کردن به صورت گسترده استفاده می‌کنیم. اما اگر شما وقت کمی داشته باشید، ترجیح می‌دهید که از بین ده‌ها هایپرلینک، فقط یک یا دو مورد را که واقعاً مطالعه آنها ضروری است بخوانید.

    پس بعضی از لینک‌ها به صورت خاص مورد تاکید قرار خواهند گرفت، تا با حداقل صرف زمان، پیام آن درس به صورت کامل منتقل شود.

    بنابراین به صورت خلاصه، کامنت گذاشتن یا نگذاشتن به مشاهده شکل متفاوتی از محتوا منتهی می‌شود و نه شکل ناقصی از محتوا.

    البته طبیعی است که توسعه چنین سیستمی، وقت و انرژی زیادی برده و خواهد برد و خطاهایی هم خواهد داشت که به لطف و صبر و حمایت شما و سایر دوستان، مطمئن هستیم که به تدریج، همه ما از میوه‌های آن بهره‌مند خواهیم شد.

    ارادتمند

    محمدرضا شعبانعلی

    پی نوشت: تنها چیزی که خواهش شخصی من است، این است که شما و دوستان، هیچوقت به صورت مطلق اعلام نظر و کامنت‌گذاری را ترک نکنید. همین چند سطری که شما می‌نویسید، برای ما یک بازخورد است، تا انتظارات و دغدغه‌ها را بدانیم و برای تامین رضایت شما و همه دوستانمان تلاش کنیم.

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .