Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


صداقت در کسب و کار (کلیپ تصویری محمدرضا شعبانعلی)


صداقت در محیط کسب و کار

در ادامه بخش قبلی فایل ویدئویی درباره صنعت تبلیغات، این بار هم بخش دیگری از صحبت‌های مطرح شده در برنامه تلویزیونی ایرانشهر تحت عنوان صداقت در کسب و کار را آماده کرده‌ایم.

طبیعتاً این بحث‌ها برای دوستان متممی که با موضوعاتی مانند #تفکر سیستمی و خطاهای شناختی مغز و نیمه تاریک برند آشنایی دارند، طبیعتاً چنین بحث‌هایی در یک رسانه‌ی عمومی، بیشتر جنبه‌ی سرگرم کننده خواهد داشت.

اما به هر حال، به دستور دوستان، فایل صحبت‌های مطرح شده درباره صداقت در محیط کسب وکار را برای مشاهده و دانلود خدمت شما ارائه می‌کنیم:

 

      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.  

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    سمیرا ، فرهاد سلطانی ، Samin Eb ، علی شهیدی ، شیرین مروج

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

متمم چیست و چه می‌کند؟ (+ دانلود فایل PDF معرفی متمم)
چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟
هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟
آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

۱۴ نظر برای صداقت در کسب و کار (کلیپ تصویری محمدرضا شعبانعلی)

    پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث

    نویسنده‌ی دیدگاه : علیرضا امیری

    امروز 365 روزه که من به متمم عزیز پیوستم و اولین سالروز همراهی خودم و متمم رو جشن میگیرم و مطمئنم با صداقت و دانش و بینشی که متمم داره این ارتباط همیشگی خواهد بود.

    متمم عزیز

    365 روز است که من با تو زندگی میکنم و در این 365 روز با دوستان زیادی آشنا شده ام. دوستان هم اندیشی که هرگز ندیده امشان. اما با عشق در کنار هم هستیم دوستان خوبی مثل آقای علیرضا داداشی، علی کریمی، هیوای عزیز، پیمان اکبرنیا، بهروز مطیع عزیز، جناب یاور مشیرفر، سرکار خانم طاهره خباری، سرکار خانم سیمین ابراهیمی، سرکار خانم شهرزاد، خانم سارای عزیز، جاوید مقدم عزیز، استاد محمدرضا حق پرست، یاسین اسفندیار، آقا هومن کلبادی خوش قلب عزیز، نیما ظهیریان، جناب سعیدی پور، سامان عزیزی، علیرضا جاهد، امید چروی خوب من و همه ی دوستان عزیزی که اسمشان را نبردم.

    دوستان خوبم؛ به همان اندازه که متمم عزیز به من زندگی آموخت شما نیز به من درس هایی از زندگی و محبت و هم اندیشی آموختید. از شما بخاطر همه ی خوبی هایتان سپاسگزارم و امیدوارم در همه ی مراحل زندگی شاد و خوشبخت باشید و مثل همیشه در مسیر دانش ورزی و در راه توسعه و پیشرفت خود و کشورمان ایران پیروز و موفق باشید.

    از متمم عزیز و مخصوصا محمدرضای عزیز، سرکار خانم تاجدینی و سرکار خانم قلی پور و همه ی همکاران عزیز متمم هم بی نهایت سپاسگزارم. شما صداقت واقعی و حرفه ای در کسب و کار را به خوبی توانستید به ما نشان بدهید و این یکی از بزرگترین درس هایی است که ما از شما یاد گرفتیم. از شما به خاطر همه چیز ممنونم و از اینکه این شاگرد کوچک خود را در این دانشگاه وزین همچنان میپذیرید از شما بی نهایت سپاسگزارم.

    متمم عزیز دوستت دارم.

     

     
    تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود.
    .