Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
دوره آموزشی هدف گذاری (کلیک کنید)


اطلاع رسانی از طرف مدیر متمم!


اتاق خبر

سلام.

اگر چه معمولاً سعی می‌کنم برای شما مزاحمت‌های زیاد ایجاد نکنم یا اگر هم ایجاد می‌کنم، از طریق پیام اختصاصی باشد، اما به دلیل اهمیت این مسئله آن را در اینجا مطرح می‌کنم.

در میان تمام درخواست‌‌ها و پیشنهاد‌های بهبود که از طرف دوستان متممی برای ما ارسال شده بود، یکی از بیشترین موارد، مسئله‌ی جستجوی دوستان متممی و نیز معرفی متممی‌های برتر بود (تا بتوانند بررسی نظرات و حرف‌های آنها را در اولویت قرار دهند).

ما فهرستی از ۵۰۰ نفری که بیشترین امتیاز کل را (ترکیب عمومی +‌ اختصاصی) در متمم کسب کرده‌اند منتشر کرده‌ایم (از طریق منوی بالای صفحه یا دکمه زیر قابل مشاهده است) و این فهرست، به صورت لحظه‌ای، به روز می‌شود:

اما در خصوص جستجوی دوستان متممی، به نظرم رسید که ابتدا آن را اعلام کنیم و هفته‌ی آینده این قابلیت را رسماً فعال کنیم.

این قابلیت، به این صورت خواهد بود که با جستجوی نام و نام خانوادگی هر نفر، می‌توانیم مستقیماً به صفحه پروفایل او برویم و آخرین نظرات و کامنت‌ها و صحبت‌های او را بخوانیم.

باور شخصی من بر این است که کسانی که عضو متمم هستند، هم از عضو بودن راضی هستند و هم علاقمند هستند که نظرات و حرف‌هایشان بیشتر و بهتر خوانده شود و از هر مکانیزمی که در خدمت این فرایند باشد، استقبال می‌کنند. چنانکه خود من هم همیشه با اسم محمدرضا شعبانعلی تمرین حل کرده‌ام و برایم مهم است که دیگران اگر فرصت دارند تمرین‌هایی را که حل می‌کنم بخوانند و اگر دوست داشتند به آن امتیاز هم بدهند.

اما ممکن است به دلیل پاره‌ای ملاحظات، برخی دوستان ترجیح بدهند که در جستجوها، نام آنها دیده نشود.

پیشنهاد من به این دوستان، این است که طی روزهای آتی، نام خود را با مراجعه به صفحه پروفایل‌شان تغییر دهند.

اگر چه همچنان می‌دانم که اگر کسی بوده که چنین محدودیتی داشته، تا کنون این کار را انجام داده و ضمناً همچنان پیشنهاد می‌کنم که عکس این کار را انجام دهیم (اگر تا کنون از نام‌های غیرواقعی استفاده می‌کرده‌ایم آن را به نام واقعی تغییر دهیم). چون می‌دانم که مزایای حضور با نام واقعی در سالهای آتی زیاد خواهد بود و حیف است آنها را از دست بدهیم.

با این حال، بر اساس اخلاق حرفه‌ای و حفظ حریم شخصی، با وجودی که امکان جستجو هیچ نوع تغییر ساختاری ایجاد نمیکند و نام‌ها همیشه در متمم در زیر نظرات نمایش داده می‌شده، احساس کردم مناسب‌تر است که یک بار دیگر بر این مسئله به صورت صریح و مشخص تاکید کنم.

همچنانکه قبلاً‌ عرض کرده بودم، فهرست پیشنهادات دوستان متممی برای اصلاح و بهبود متمم، تا این لحظه شامل بیش از ۴۰ عنوان بوده که فعلاً مشغول پیاده سازی فنی موارد اول این فهرست هستیم.

از اینکه همراه متمم هستید، ممنونیم و به خدمتگزاری شما افتخار می‌کنیم.

محمدرضا شعبانعلی