Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Menu
شرایط دریافت هدیه نوروزی متمم: دوره صوتی آموزش هدف‌گذاری (کلیک کنید)

فایل صوتی آموزشی مدیریت توجه و اقتصاد توجه

مدیریت توجه - اقتصاد توجه - دوره آموزشی و فایل صوتی محمدرضا شعبانعلی

اقتصاد توجه چیست؟ مدیریت توجه به چه معناست؟

اگر بخواهیم یک عنوان برای دوره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم انتخاب کنیم، شاید عصر پریشان‌فکری یا Age of Distraction عنوان مناسبی باشد.

به سختی می‌توانیم دقایقی را برای خودمان خلوت کنیم، بی آنکه صدای زنگ تلفن یا پیامک موبایل یا یک ایمیل، تمرکز ذهنی ما را به هم بزند.

همه در مهمانی‌ها سر در موبایل خود فرو می‌بریم و در محل کار، همچنان مشغول مدیریت چالش‌های محیط خانه هستیم. همچنان که دردسرهای کار هم در محیط خانه ما را رها نمی‌کنند.

در گذشته می‌گفتند ارزشمندترین منبعی که در اختیار انسان است، زمان است.

امروز می‌دانیم که زمان هم ناخالصی‌های خودش را دارد. گاه ساعت‌ها در یک جمع می‌نشینیم اما بیشتر از چند دقیقه با آنها همراه نمی‌شویم.

همین نیازها باعث شده که طی سال‌های اخیر، چند کتاب مدیریت توجه به بازار عرضه شود. ما از چند سال پیش، در فایل صوتی «مدیریت توجه» به این روند پرداخته و آن را بررسی و تحلیل کرده‌ایم.

بخش‌های کوتاهی از دوره آموزشی مدیریت توجه و اقتصاد توجه

برای آشنایی بیشتر با فضای این بحث و نکات مطرح شده در بحث مدیریت توجه می‌توانید چند بخش کوتاه را از حرف‌های محمدرضا شعبانعلی درباره مدیریت توجه و تمرکز و نیز اقتصاد توجه بشنوید:

لینک دانلود رایگان این قطعه‌ٔ منتخب

محتوای دورهٔ آموزشی مدیریت توجه

دوره‌ی آموزشی مدیریت توجه – که می‌توان آن را یک کتاب مدیریت توجه به شکل صوتی دانست – مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی (حدود ۲۱۰ دقیقه) با صدای محمدرضا شعبانعلی است که در آن به موضوع مدیریت توجه و تمرکز و حاشیه‌های آن پرداخته شده است.

این دورهٔ آموزشی صوتی با توصیف وضعیت زندگی‌های امروزی و نیاز ما به توجه آغاز می‌شود و پس از توضیحاتی دربارهٔ تصورات اشتباه ما دربارهٔ مدیریت زمان و مدیریت توجه، مجموعه‌ای از توصیه‌ها و تمرین‌ها برای افزایش قدرت توجه و تمرکز ارائه می‌دهد.

ردیفموضوعزمان تقریبی
۱وضعیت توجه در دنیای امروز ماچهارده دقیقه
۲منابع مورد استفاده در این مجموعه آموزشیسیزده دقیقه
۳مفهوم موازی‌کاریدوازده دقیقه
۴فرهنگ مونوکرونیک - فرهنگ پلی کرونیکبیست دقیقه
۵آیا موازی‌کاری واقعاً امکان‌پذیر است؟چهارده دقیقه
۶هزینه‌های پنهان چندکارگیسی‌ دقیقه
۷درباره مفهوم توجه و تمرکزبیست‌‌ و چهار دقیقه
۸تقویت ماهیچه‌های توجههجده دقیقه
۹تمرین‌هایی برای افزایش توجهسی و پنج دقیقه
۱۰ابزارهای تکنولوژیک برای مدیریت توجههفده دقیقه
۱۱اقتصاد توجه چیست؟بیست و پنج دقیقه
۱۲مدیریت توجه در عصر تکنولوژیچهارده دقیقه
۱۳جمع‌بندیهفده دقیقه

خرید دوره آموزشی مدیریت توجه

هزینه دوره آموزشی مدیریت توجه ۱۱۰ هزارتومان است که با کلیک بر روی دکمه‌ی زیر می‌توانید آن را پرداخت کرده و فایل‌های صوتی را دریافت کنید.

 

فایل‌ها در قالب mp3 هستند و روی تمام سیستم‌های پخش صوتی قابل‌استفاده‌اند. پس از خرید محصول، همهٔ گزینه‌های زیر برای دریافت فایل‌ها هم‌زمان در اختیار شما قرار می‌گیرند:

◼️  نمایش لینک دانلود

بلافاصله پس از پرداخت، لینک دانلود فایل‌ها برایتان نمایش داده می‌شود. می‌توانید آن‌ها را روی گوشی یا لپ‌تاپ خود ذخیره کنید.

◼️  دریافت لینک دانلود از طریق ایمیل اعلام‌شده

لینک دانلود فایل‌ها به ایمیل شما هم ارسال می‌شود. بسته به ترافیک سرور ممکن است ایمیل را چند دقیقه دیرتر دریافت کنید. ضمناً به علت تعداد زیاد لینک‌ها در ایمیل احتمال دارد که ایمیل متمم اسپم شود. بنابراین حتماً شاخهٔ Junk یا Spam ایمیل خود را چک کنید.

  امکان دانلود فایل‌ها و گوش دادن به آن‌ها در صفحهٔ دانلود

شما در متمم عضو نیستید (یا اگر هستید، الان لاگین نکرده‌اید). اعضای متمم که در حالت لاگین‌کرده خرید می‌کنند، پس از خرید در صفحهٔ پروفایل خود همواره به لینک دانلود دسترسی دارند و می‌توانند فایل‌ها را دانلود کرده یا آنلاین گوش دهند. برای استفاده از این سرویس لازم نیست کاربر ویژه باشید و همین که عضو رایگان متمم (کاربر آزاد)‌ باشید کافی است: ثبت نام کاربر آزاد

اگر لینک فایل‌ها را دریافت نکردید به آدرس trust at motamem.org ایمیل بزنید تا همکاران ما به سرعت این مسئله را پیگیری کنند.

     تعدادی از دوستان علاقه‌مند به این مطلب:    سوده عابدینی ، مبیناالسادات جعفری ، آریا صفری ، محمد عارف رهنورد ، امیرحسین اسماعیلی